Strony1

czwartek, 3 marca 2016

Dzień Myśli Braterskiej

Kolejny ciekawy fakcik o mnie :)
Należę no ZHP

22.02 obchodzimy Dzień Myśli Braterskiej. Zadaniem, jakie dostaliśmy było nagrać film przedstawiający słowa ,,Harcerz w każdym widzi bliźniego, a za brata uważa każdego innego harcerza". Jeśli chcecie zobaczyć, jak poradziłam sobie z nagraniami i montowaniem, to zapraszam do obejrzenia filmiku :)

 

Czuwaj ! :)
BACKSTAGE

Chyba nie muszę mówić, że to była świetna zabawa. Ciasteczka wyszły przepyszne! Większość zniknęła, zanim zdążyliśmy je rozdać ;) Cała relacja z nagrań na snapie @tomankowa 

Wrzucam parę fotek, które się zachowały :)






3 komentarze:

  1. Fajny wygląd bloga, pasuje do tematyki :).
    Dobrze się czyta to co piszesz, mam dużo znajomych w harcerstwie i zawsze mi o tym opowiadają :D. Fajny taki dzień. Czekam na kolejne posty i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Aż się wzruszyłam normalnie, niby nic, a ludzie się cieszą, jak dostaną jakiegoś smakołyka. Bardzo ciekawie filmik zmontowany - najbardziej podobały mi się sceny podczas robienia ciastek, ach ta szalona mąka, która nie wiedzieć czemu zajęła całą koszulkę, włosy i pół kuchni :D *PS, bardzo ładna kuchnia i ciasto wyglądało na świetnie zrobione, moje takie kulinarne wtręty*. Moja jedyna obiekcja to to, żeby na przyszłość w kamerze było widać waszego kolegę, bo czasami łeb mu ucięto :D
    I ta ostatnia scena dzielenia się - piękne. każdy powinien to robić, a nie zagarniać na siebie. Jest to według mnie bardzo świetna metafora dla całego przesłania, niepotrzebne są inne słowa :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    gorszysort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń