Strony1

niedziela, 24 kwietnia 2016

Sesja zdjęciowa #18


Cześć!
       Nawet nie wiecie jak dumna jestem z tej sesji! Cudowne miejsce, cudna stylizacja, piękna modelka - ideał. Od dawna chciałam zrealizować sesję w lesie. W tym miejscu często bywałam w dzieciństwie. Kiedy się dowiedziałam, że ten las nadal jest taki czysty i piękny, od razu pojechałam na zdjęcia. Na pewno tam wrócę!

       Wróciłam do zdjęć z łukiem. Bawiłam się także obróbką. Co myślicie np. o różowym lesie :D ? Dziękuję za kolejne piękne zdjęcia mojej siostrze Idze <3 


















Trochę mniej zdjęć ze stylizacją numer 2, ale zdjęcia wyszły tak piękne, że może kiedyś je powtórzymy :)






5 komentarzy:

  1. Miejsce jest wprost fenomenalne! Kocham takie klimatyczne lasy, mają w sobie tyle uroku. <3 A stylizacje świetnie pasują. :) Brawo!

    Pozdrawiam, www.justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń