Strony1

środa, 4 maja 2016

Sesja zdjęciowa #19


Cześć!
       Dość długo nie wstawiałam nowej sesji, po udostępnieniu bloga na facebook'u. Przepraszam, miałam ostatnio mało czasu. Spokojnie, wszystko wynagrodzę nadchodzącymi nowościami. Zaczęły się do mnie zgłaszać inne osoby! W końcu na blogu pojawią się zdjęcia innych modelek/modeli. Bardzo mnie to cieszy. Mam nadzieję, że zachęcę jeszcze więcej osób do współpracy. Przypominam, że moje sesje są DARMOWE.
       Wracając do dzisiejszych zdjęć - to wstęp do sesji wiosennych. Poprzednie zdjęcia z sesji 18 zrobione były później, ale wstawiłam je jako pierwsze, żeby było na czym zawiesić oko, kiedy blog znalazł się na fb. :D A więc, poszłyśmy w pole i znalazłyśmy fotel! Na początku moja siostra nie chciała na nim siąść, ale jak zdjęcia zaczęły wychodzić fajnie, to nawet się na nim położyła. :p Po raz setny chyba dziękuję Idze Tomanek za pozowanie do zdjęć i zapraszam do oglądania :)























3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Link do mojego prywatnego fb w zakładce kontakt ;) Fanpage'a nie mam ;)

      Usuń
  2. Według mnie żadne z tych zdjęć sie nie daje. Na każdym słaba ostrość i na co 2 lub 3 jakość bardzo słaba. Twarz modelki też nie jest wyostrzona na żadnym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń