Strony1

sobota, 2 lipca 2016

Sesja zdjęciowa #26

Pozowała Iga Tomanek
Cześć!
       Przychodzę dziś do was z efektami sesji, która była nagrywana do filmu, o którym opowiadałam TUTAJ. Z reguły kiedy filmujemy, zwracamy mniejszą uwagę na zdjęcia. Chodzi o to, żeby dobrze wypaść w filmie. :D Dlatego też zrobiłyśmy mało zdjęć. Czuję niedosyt. Za mało wykorzystałyśmy taki pomysł. Odkąd Tata zasiał facelię, wiedziałam, że czeka mnie sporo bajkowych sesji. Niestety w roku szkolnym było tak mało czasu, że zrealizowałam tylko jedną. Szkoda, bo facelia pięknie kwitnie. Pozowała oczywiście moja śliczna siostra Iga. Zapraszam do oglądania.














Jeśli jeszcze nie widzieliście filmu:

6 komentarzy:

  1. Przepiękne pole ! Zdjecia genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce faktycznie bajkowe! A pomysł z drabiną świetnie wgrywa się w klimat! Podoba mi się. :)

    Pozdrawiam, www.justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, miejsce cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ♥ Mogę uumrzyć *,*

    OdpowiedzUsuń