Strony1

czwartek, 27 kwietnia 2017

Kolejne sukcesy - artykuł w gazecie i wystawa!


Cześć!
       Ostatnie dni to czas małych sukcesów. Wciąż małymi kroczkami brnę do przodu. Dziś przybyłam pochwalić się dwoma takimi sukcesami. Pierwszy z nich to artykuł o mnie i o mojej pasji w gazecie!



       Kiedy dowiedziałam się, że jedna z nauczycielek wysłała artykuł, który pisałam wcześniej na stronę szkoły, do powiatowej gazety ,,Życie Powiśla" byłam mega zaskoczona i szczęśliwa. To było dość dawno. Śledziłam wszystkie kolejne wydania, ale artykuł się nie pokazywał. Kiedy już straciłam nadzieję, kilka osób zaczęło gratulować mi wzmianki o mnie w ,,Życiu Powiśla". Istnieje grono osób, które na prawdę wpadło tutaj, po przeczytaniu moich wypocin w gazecie. To niesamowite!


        Jeśli chcecie, próbujcie doczytać się ze zdjęć, ale zapewniam, że lepiej się czyta w wersji papierowej. Będzie mi bardzo miło jeśli ci, którzy przeczytają ten artykuł lub dowiedzieli się o mnie właśnie z niego zostawili po sobie tutaj jakiś ślad.
     
       Ostatnio również odbył się Dzień Otwarty w mojej szkole, na którym zaprezentowałam swoją wystawę. Te 27 zdjęć obejrzała tego dnia duża grupa ludzi. Cieszę się, że moja szkoła docenia to co robię i wspiera mnie w mojej pasji.


       ,,Artysta tworzy się na swoim dziele, a nie tylko tworzy dzieło" - to słowa naszego patrona ks. prof. Włodzimierza Sedlaka, którymi opatrzona była moja wystawa. Cieszę się, że po raz kolejny mogłam w szkole zaprezentować swoją twórczość. Nie osiadam na laurach i już przygotowuję kolejną niespodziankę. Bądźcie cierpliwi. :)


Pozdrawiam, Tomankowa.


1 komentarz: