Strony1

czwartek, 20 kwietnia 2017

Sesja zdjęciowa #43

Pozowała Iga Tomanek

Cześć!
       Lubię te moje sesje z siostrą. Jest szybko i sprawnie, a w dodatku śmiesznie, no i zawsze wychodzi świetnie. Planowanie tej sesji zaczęłyśmy od sukienki. Nie mogłam nie zrobić sesji w pierwsze ciepłe dni wiosny! Przekopałyśmy szafę w poszukiwaniu jakiejś kontrastującej z otoczeniem sukienki. Wybrałyśmy chabrowe cudeńko. Wśród tej szarej i ponurej jeszcze roślinności wyglądała bajecznie. Duży niebieski kwiat urozmaicił nieco stylizację. 
       Nie mieliśmy problemu ze znalezieniem miejsca. Schody w opuszczonym gospodarstwie sąsiada mojej koleżanki spodobały mi się od razu, kiedy je zobaczyłam. Pamiętam, że pomyślałam wtedy, że kiedyś zrobię na nich sesje, po czym koleżanka zapytała: ,,Dlaczego nie zrobisz tej sesji teraz?". Szybka organizacja i w piętnaście minut byłyśmy na miejscu. 
       To jedna z tych sesji, która dobrze wygląda już w aparacie i jestem pewna, że wyjdzie ładnie. Co wy myślicie? ;) Zapraszam do oglądania. 





















8 komentarzy:

  1. No ładnie tak na mojej działce i to bez pytania.

    Nieno spk xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie tak na mojej działce i to bez pytania.

    Nieno spk xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, dziewczyno jesteś świetna �� dowiedziałam się o tobie z gazety "Życie Powiśla" z ciekawości weszłam na Twojego bloga i aż oniemiałam z zachwytu �� czy można umówić się z Tobą na sesje ? Też chciała bym się pochwalić tak świetnymi zdjęciami ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Jasne, z wielką przyjemnością zrobię sesję. Proszę o kontakt w wiadomości na facebook'u: https://www.facebook.com/tomankowa lub na maila np. w formularzu kontaktowym: http://tomankowaphotos.blogspot.com/p/kontakt.html

      Usuń
  4. Super te zdjęcia, ogólnie sztos na tym żółtym tle!
    Granat wybija się i ohhh mega!

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/04/cross-strap-sandals.html

    OdpowiedzUsuń