Strony1

czwartek, 6 kwietnia 2017

Makrofotografia - pierścienie pośrednie


Cześć!
       Dziś przywitam was trochę innymi zdjęciami. Makrofotografia jest u mnie rzadkością, tak samo jak jakieś widoki i krajobrazy. Po prostu jak patrzę na takie zdjęcia to zawsze brakuje mi na nich modelki/modela. Poniższe fotki powstały dzięki mojemu nauczycielowi informatyki, który kiedyś interesował się fotografią i pożyczył mi swoje pierścienie pośrednie. Dla niewtajemniczonych: to takie coś co upodabnia aparat do mikroskopu. 
       Przed moim aparatem znalazło się dużo różnych rzeczy. Ciekawa jestem, czy jesteście w stanie zgadnąć przedmioty ze wszystkich zdjęć. Sprawdźcie się, na końcu posta znajdują się odpowiedzi. ;)Jeszcze raz dziękuję za udostępnienie mi pierścieni i zapraszam do oglądania. 




















Lista przedmiotów, które znalazły się na zdjęciach:
1. tabletka ibum + brokat
2. drzewo 
3. piórko + brokat
4. piórko + brokat
5. bransoletka + skarbonka + kieliszek
6. muszelki + piasek
7. fiolka z muszelkami + książka
8. fluoryt + naczynie z wodą + materiał (sukienka)
9. naszyjnik + sukienka z cekinami 
10. klucz + płyta
11. zegarek + płyta + folia aluminiowa 
12. sukienka
13. drzewo 
14. drzewo 
15. drzewo 
16. pędzel
17. pędzel 
18. kolczyk + deska
19. kolczyk + deska + sztuczne kwiaty
20. kolczyk 

2 komentarze:

  1. Zgadłem wszystkie, będzie za to jakaś nagroda? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Hmm, nagroda? To może zapraszam na sesję! ;)

      Usuń