Strony1

sobota, 24 czerwca 2017

Ravensbrück i Szczawnica - fotki z wycieczki


Cześć!
       Z okazji pierwszego dnia wakacji na bloga wrzucam post z fotkami z moich wycieczek szkolnych. W tym roku udało mi się być na dwóch i w dodatku jedna po drugiej. Na 9 dni opuściłam dom żeby trochę odpocząć i zrobić duuuużo ciekawych zdjęć. W tamtym roku na wycieczkę szkolną nie wzięłam aparatu i bardzo żałowałam. Teraz się przygotowałam na dużą ilość fotek.
       Na pierwszą wycieczkę pojechałam do Niemiec. Był to wyjazd, który wygraliśmy w projekcie, więc pojechało tylko kilkoro uczniów, a reszta uczestników pochodziła z innych części Polski. Głównym celem podróży był obóz koncentracyjny Ravensbrück, ale zahaczyliśmy także o Berlin. Okoliczne miasteczko także znalazło się na moich zdjęciach.
       Następnego ranka, zaraz po powrocie z Niemiec, wyjechaliśmy z klasą na pięć dni w Pieniny. Nocowaliśmy w mieście uzdrowiskowym Szczawnica. Zwiedziliśmy także zaporę w Niedzicy, byliśmy chwilkę na Słowacji, czy w wąwozie Homole. Wszystko na zdjęciach :)
       Minusem zdjęć na wycieczkach jest to, że muszę cały czas podążać za grupą. Nie ma mowy na jakieś dłuższe zamysły nad fotografią. Pomimo to jestem dumna z tych zdjęć. Nigdy nie zajmowałam się szczególnie fotografią architektury, czy street'ową, więc takie fotki to nowość na moim blogu. Mam nadzieje że wprowadzą tu trochę wakacyjnego klimatu. Miłego oglądania! :)


     







































________________________________________________________________________
Szczawnica - Pieniny 











































4 komentarze:

  1. Dziękuję jeszcze raz za zdjęcia,które mi robiłaś w Niemczech.😁😀😘Masz talent wszystkie zdjęcia są piękne! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi zdjęciami przy pomniku zamordowanych Żydów to przegięcie :/ http://www.nopuedocreer.com/quelohayaninventado/wp-content/images/2017/01/yolocaust-turistas-estupidos.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, miejsce upamiętniające, ale te fotki również są przegięciem, ponieważ Żydzi nie są tutaj pochowani ;)

      Usuń