Strony1

sobota, 17 czerwca 2017

Sesja zdjęciowa #47


Pozowała Natalia Nachyła
Cześć!
       Natalię zapamiętałam jako dziewczynę o cudownym uśmiechu. Nawet jak przerabiałam te zdjęcia to uśmiechałam się w odpowiedzi na jej uśmiech. Sesja z nią jest taka luźna, nastawiona na portrety. Zdjęcia robiłyśmy już dawno, bo ja działam jak NFZ. :D W roku szkolnym nie mam zbyt dużo czasu na przerabianie zdjęć, ale zbliżają się wakacje, więc zajmę się trochę blogiem. Szykują się nowości!
       Tak jak mówiłam, sesja Natalii jest prosta, a zarazem urocza. Bardzo podobają mi się zdjęcia w ogrodniczkach. Modelka prosiła też o parę zdjęć z wiankiem, więc druga stylizacja była nieco kwiecista. Włosy i make up też bez większej filozofii, postawiłyśmy na naturalność.

       Sesja Natalii połączona była z inną sesją, która niedługo ukaże się na blogu. Na dole macie kilka wspólnych fotek dziewczyn jako zapowiedź. Miłego oglądania! 































______________________________________________________________________







2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! We wszystkich trzech stylizacjach Natalia świetnie wyglądała i pięknie to uchwyciłaś. Bardzo podoba mi się ten pomysł z wiankiem. A sam klimat zdjęć jak zawsze bajeczny :)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń