Strony1

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Sesja zdjęciowa #53

 Pozowała Kornelia Borowiecka
Cześć!
       Pierwszy raz przed obiektywem TAŃCZYŁA mi Kornelia! Tak właśnie - sesja delikatnie taneczna. To kolejna nowość u mnie. Trochę się obawiałam, że przydałby się do tego lepszy obiektyw, ale wszystko pięknie się udało. Wybrałyśmy miejsce, w którym kiedyś już byłam (KLIK). Do sesji tanecznej wymarzyła mi się właśnie jakaś spora opuszczona hala. Wiadomo, więcej miejsca do tańca.
       Uwielbiam tancerki za te cudowne stroje! Kornelia wyglądała dokładnie tak jak sobie wyobrażałam. Prześliczna, urocza dziewczyna w białej, tiulowej spódniczce - cudownie! Jest też kilka zdjęć gimnastycznych w innej stylizacji i naturalnie kilkanaście portretów. 
       Mam nadzieję, że ta sesja się wam spodoba. Mogę zdradzić, że w kolejnej sesji również trochę potańczymy. ;)Tymczasem zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć Kornelii. Należy też chyba wreszcie zaprosić was na moją stronę na Facebook'u - Tomankowa Photos. Miłego dnia! :)




















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz