Strony1

wtorek, 1 maja 2018

Sesja zdjęciowa #79

Pozowała Agata Borek
Cześć!
       Kwiecień był dla mnie nieco luźniejszym miesiącem jeśli chodzi o sesje. Nie robiłam zbyt wielu, a i do przeróbki miałam malutko. Taki stan spowodował wzrost mojego fotograficznego libido, a szczególnie brakowało mi wiosennych zdjęć. :D Autentycznie jednego wieczoru bolały mnie ręce, bo czułam, że zbyt długo siedzę bezczynnie. Następnego dnia w szkole Agata zaczepiła mnie i zapytała o sesję, więc praktycznie mnie uratowała. Zrobiłyśmy sesję po szkole bo nie mogłam już dłużej czekać. :D
       Sesje Agaty (bo było już ze dwie) to zbiór bardzo ładnych portretów bez szczególnego motywu. Po prostu wymyślamy jakieś fajne miejsce, dobieramy stylizację i idziemy na fotki. Agata chciała, żeby było wiosennie, więc robiłyśmy zdjęcia na świeżym powietrzu i wykorzystywałyśmy wszystkie napotkane, białe drzewa. Trafiło nam się super słoneczko, więc klimat sesji jest zdecydowanie radosny.
       Agata, masz śliczny uśmiech, więc uśmiechaj się jak najczęściej! Jestem ciekawa czy ta sesja zdjęciowa przebije poprzednią (SESJA #44) pod względem popularności. Trzymam kciuki i zapraszam do oglądania!





























4 komentarze: