Strony1

sobota, 23 czerwca 2018

Bal Gimnazjalny 2018

Pozowali uczniowie III klasy gimnazjum w Siennie
Cześć!
       Wczoraj zakończyliśmy rok szkolny, więc to dobry moment na trochę wspomnień. Na zdjęciach (już) absolwenci Gimnazjum w Siennie. Miałam przyjemność uczestniczyć w balu gimnazjalnym, czyli ich ostatniej, wspólnej imprezie szkolnej. 
       Uroczystość odbyła się na sali gimnastycznej w czerwcowe popołudnie. Najpierw oglądaliśmy krótką część oficjalną, film ze wspomnieniami, a następnie poczęstunek i zabawa. Cieszę się, że mogłam w tym uczestniczyć.
       Rok temu również robiłam zdjęcia na balu gimnazjalnym w naszej szkole, ale nie chwaliłam się tym na blogu. Wtedy też nie miałam strony na Facebooku (KLIK), więc tylko ze snapa mogliście wiedzieć, że robię tam fotki. Lubię takie uroczystości, bo bardzo miło się patrzy na tak pięknie wyglądających znajomych. 
       Życzę wszystkim udanych wakacji, a gimnazjalistom powodzenia w kolejnym roku szkolnym! Buziaki! :*
































2 komentarze: