Strony1

poniedziałek, 18 czerwca 2018

CHRZEST - Marcelina Derlatka

Pozowała Marcelina Derlatka z rodziną
Cześć!
       Pomiędzy sesjami wrzucam zdjęcia z ostatniego Chrztu. Troszkę reportaży mam jeszcze do przerobienia, więc taki przerywnik między kolejnymi sesjami z makijażem będzie jak znalazł. Pod koniec maja miałam przyjemność być na chrzcinach małej Marceliny. Cieszyłam się na tą uroczystość, ponieważ pierwszy raz robiłam zdjęcia z nową lampą!
       Gdyby nie lampa błyskowa, pewnie nie byłabym tak zadowolona z tych zdjęć. Trafił mi się piękny, drewniany, ale bardzo ciemny kościół. Na szczęście dałam radę, a zdjęcia wyglądając jeszcze lepiej. Przejrzyjcie sami i oceńcie!
       Zrobiłam też fotki przygotowań Marceliny w domu oraz na przyjęciu. Lubię takie fotki, bo mam okazję uchwycić piękne uśmiechy i inne szczegóły. Cieszę się z każdego kolejnego reportażu, ponieważ mogę uchwycić piękne chwile i ucieszyć tym rodzinę i gości. Ten fotograf to ma dobrze! Dziękuję rodzicom za możliwość udostępnienia i przesyłam mnóstwo buziaków!































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz