Strony1

sobota, 16 czerwca 2018

Sesja zdjęciowa #81 + Make up!

Pozowała Ania Konarska
Cześć!
       Dawno nie miałam tyle frajdy z robienia czy przerabiania zdjęć! Przerwa spowodowana brakiem komputera zrobiła mi dobrze, bo bardzo przyjemnie przerabia mi się teraz zdjęcia. Od ostatniej sesji minął spory kawałek czasu, więc mam nadzieję, że taką piękną sesją trochę to wynagrodzę. Ta sesja jest wyjątkowa nie tylko ze względu na zdjęcia.
       Powodem stworzenia tych zdjęć było nawiązanie współpracy z przemiłą Eweliną Sobólską - to właśnie ona tak pięknie pomalowała Anię. Od tej pory zapraszam wszystkie chętne panie na sesje zdjęciowe z wizażystką! Postanowiłyśmy stworzyć najpierw trzy sesje pokazowe, w różnych klimatach - Ewelina popisuje się makijażem, a ja zdjęciami!

Facebook Eweliny: https://www.facebook.com/ewelina.sobolska
Instagram Eweliny: https://www.instagram.com/eejvel/

       Do pierwszej sesji pozowała dla mnie Ania Konarska (zbieżność nazwiska i drzewa zupełnie przypadkowa :D ). Szukałam ślicznej dziewczyny z brązowymi, prostymi włosami - no i proszę! Na przejażdżce rowerowej znalazłam wydrążone drzewo i tą sesją spełniłam swoją wizję. Makijaż sprawił, że Ania kojarzy mi się z piękną szamanką. Nie zabrakło wianka z gałęzi czy lewitacji. Ania pozowała jak profesjonalistka, więc jestem bardzo zadowolona z efektów. A wy co myślicie? 
       Dwie kolejne sesje z makijażami wykonanymi przez Ewelinę pojawią się już wkrótce. Czerwiec i lipiec to będą bardzo sesjowe miesiące!
































6 komentarzy:

  1. Świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie to jakieś nietypowe zjawisko😂
    Mam nadzieję,że nie zapomniałaś trasy(mimo że to las😂) do tego drzewa,bo jest ono unikatowe. W sumie mnie ciekawi gdzie takie się znajduje,ale rozumiem że to zawodowa tajemnica😉😀
    Sesja na duuży plus,wszystko idealnie dobrane👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Drzewo znajduje się na Piotrowym Polu przy pierwszej stacji drogi krzyżowej. Z góry życzę udanej wycieczki :D Dziękuję <3

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :) Make up faktycznie robi pozytywną robotę:) Brawo Olu ! Pozdrawiam, Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Doceniam, że ktoś czyta moje wypociny! :p

      Usuń