Strony1

poniedziałek, 2 lipca 2018

Sesja zdjęciowa #82 + Make up!

 Pozowała Martyna Antonkiewicz

Cześć!
       Dzisiaj mogę pokazać wam kolejną odsłonę mojej współpracy z Eweliną Sobólską! Jest to druga sesja zdjęciowa z profesjonalnym makijażem. Pierwszą możecie zobaczyć tutaj (KLIK).  Tym razem pozowała dla mnie piękna Martyna. Do tej sesji wybrałyśmy mocny, ciemny makijaż. Klikając poniższy link zobaczycie zdjęcie umalowanej Martyny bezpośrednio po wykonaniu makijażu przez Ewelinę (przeniesie on was też na jej Instagrama).


       Tak jak pisałam w poprzednim poście, organizacja trzech sesji makijażowych zaczęła się od wyboru miejsca i motywu. Dopiero potem dobierałam modelkę. Martyna pasowała idealnie. Sesja odbyła się na wykopaliskach piasku niedaleko mojego domu. Trzymałam to miejsce na specjalną okazję. Wyszło zadziornie i niebezpiecznie!
       Stylizacja też nieco się różni od pozostałych sesji. Zwykle używam sukienek, a tutaj postawiłam na dużą, podartą, jeansową kurtkę i drugą, starą kurtkę z adidasa. Ubrania pasowały do klimatu tego miejsca.
       Bardzo podobała mi się ta sesja, dobrze wspominam tę rowerową wycieczkę na wykopaliska. Mam nadzieję, że wam również się spodoba. Może ktoś będzie miał ochotę na sesję z takim mocnym makijażem? Miłego dnia! 





























3 komentarze:

  1. Twoje sesje mają to coś, co mi się podoba :) Bardzo fajny makijaż u modelki no i sama modelka jak zawsze ładna :) Pozdrawiam, Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wszystkie komentarze, doceniam :)

    OdpowiedzUsuń