Strony1

środa, 4 lipca 2018

18-stka - Oliwia Lizner

Pozowała Oliwia Lizner z gośćmi
Cześć!
       Mój rocznik wkroczył teraz w okres osiemnastek. Do obowiązkowego tortu czy pasowania dochodzą wspomnienia w postaci zdjęć. Wiele osób decyduje się na fotografa, żeby nie obciążać gości i nie martwić się, że najlepsze momenty gdzieś umkną. Oliwia jest pierwszą solenizantką, która zaprosiła mnie na swoje przyjęcie.
       Napisała do mnie gdy jeszcze nie miałam lampy błyskowej. Wiedziałam, że ją kupię, bo inaczej bym się nie zgodziła. Lampa pozwoliła robić zdjęcia tańczącym gościom w ciemnej sali. Na bloga wrzucam 34 zdjęcia z 250, więc relacja jest dość obszerna. :D
       Oprócz imprezy robiłam zdjęcia też na mszy w intencji Oliwii. Znajdziecie tu też zdjęcia barmanów czy DJa. To była bardzo fajna osiemnastka. Nawet jako fotograf nieźle się wybawiłam. 
       Pozostało mi zachęcić wszystkich tegorocznych jubilatów do takich zdjęć. Fotografie to zawsze najlepsza pamiątka! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Oliwia! 





































4 komentarze: