Strony1

wtorek, 17 lipca 2018

Sesja zdjęciowa #83 + Make up!

Pozowała Klaudia Kopała
Cześć!
       Piękne, tiulowe sukienki i bajkowy klimat to coś zdecydowanie dla mnie. Dzisiaj pokażę ostatnią z trzech sesji makijażowych (KLIK SESJA ANI) (KLIK SESJA MARTYNY). Każda sesja zdjęciowa miała mieć inny klimat i Klaudia pasowała mi do delikatnych, uroczych zdjęć. Wymyśliłam super motyw i znalazłam piękne miejsce. Naprawdę jestem dumna z tych zdjęć.
       Zaczęło się w sumie od miejsca. Kiedyś na spacerze odkryłam duży, niczyj krzew bzu. W tamtym roku niestety nie udało mi się zrobić przy nim zdjęć, więc obiecałam sobie, że zrobię to w 2018r. Maj miałam dość napięty pod względem zdjęć lub wyjazdów i w dzień sesji miałam zaplanowany trzydniowy wyjazd. Z tego powodu nie mogłam zrobić zdjęć podczas złotej godziny, a fociłyśmy o 12:00 w pełnym słońcu. To oświetlenie nie jest najlepsze - razi modelkę i źle wygląda na zdjęciach, ale bałam się, że jak wrócę z wyjazdu to bzy będą już przekwitłe. 
       Ten dzień zaczęłyśmy o 7:00, kiedy to zanosiłam z siostrą drabinę jakiś kilometr polną drogą do naszej miejscówki. Myślę, że się opłaciło, bo nasza „drabina do nieba" wyszła cudownie! O 11:00 Klaudia była malowana przez osobę z którą wymyśliłam ten projekt, czyli Ewelinę Sobólską. Stylizacja to właściwie zasługa Klaudii, bo jest właścicielką tych ślicznych sukienek.
       Chociaż światło było niekorzystne, a obróbka zajęła mi dużo czasu, to jestem bardzo dumna z tej sesji. Dziękuję Ewelinie za te trzy makijaże, Klaudii za pozowanie oraz przyjaciółce i siostrze za pomoc. Pozostało mi tylko zaprosić do obejrzenia zdjęć i zaprosić na sesje zdjęciowe z makijażem! Miłego dnia. ;)





























4 komentarze:

  1. Piekny odmładzający makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow.. świetny pomysł z tą drabiną ! :) fajny makijaż modelki, a zdjęcia jak zawsze wspaniałe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń