Strony1

sobota, 4 sierpnia 2018

Chrzest - Laura Pakos

Pozowała Laura Pakos z rodziną
Cześć!
       Fotografować takie ślicznotki to sama przyjemność (i nie mówię wyłącznie o Laurze ;p ). Tym razem robiłam zdjęcia tylko w kościele i zdjęcia przed kościołem z rodzinką. Reportaż jest króciutki, ale miło się go ogląda. Laura była ciekawa dużego, błyskającego aparatu i często spoglądała w moją stronę. Dzięki temu udało mi się zrobić kilka ślicznych portretów.
       Mam nadzieję, że podobają wam się zdjęcia z takich uroczystości. Ja strasznie polubiłam reportaże, ponieważ uwielbiam szukać szczegółów, uśmiechów, ulotnych chwil i je zapisywać na zdjęciach. Dziękuję rodzince za możliwość udostępnienia, życzę wszystkiego dobrego i zapraszam do oglądania!






















4 komentarze:

  1. Przy wywoływaniu musisz zwracać większą uwagę na balans bieli, bo jest czasem trochę za żółto ;)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za cudowna pamiątkę <3 zdjęcia są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń