Strony1

piątek, 17 sierpnia 2018

Sesja zdjęciowa #86

Pozowała Julia Jelonek
Cześć!
       Zaczęłam pisać ten wpis od obejrzenia poprzednich sesji Julki. Ale się zmieniła! Fajnie, że mamy całą tę przemianę na zdjęciach. Razem z Julką zawsze wpadamy na jakieś super pomysły. Tym razem miało być delikatnie, ale z pazurem. Wybrałyśmy kilka stylizacji. Taka sesja skojarzyła mi się ze szklarnią, w której od zawsze chciałam zrobić zdjęcia. Pierwsza reakcja Julii to A skąd my wytrzaśniemy opuszczoną szklarnię?!", a potem okazało się, że sąsiad babci taką ma.
       Szklarnia wydawała się świetnym pomysłem, dopóki do niej nie weszłyśmy. Kolejny raz nie miałam możliwości na robienie zdjęć wieczorem (powód: dojazd autobusem) i weszłyśmy do szklarni o 12:00. Nigdy chyba nie robiłam zdjęć w takim upale i duchocie. Po kilku pierwszych fotkach byłam zrezygnowana bo światło w ogóle nie sprzyjało. Nie poddałyśmy się i zaczęłyśmy szukać w szklarni kątów z cieniem. Julka pozowała w stroju kąpielowym, więc i tak miała szczęście, ja ubrałam się w leginsy, bo wiedziałam, że w szklarni są krzaczory. Telefony powyłączały się od temperatury, a my wachlowałyśmy się blendą. Po prostu BYŁO GORĄCO!
       Pomimo mojego początkowego zwątpienia sesja wyszła całkiem niezła! Julka świetnie pozowała w tym upale. Jestem z nas zadowolona. A wy z nas jesteście? :p

Pozostałe sesje Julki:
Sesja zdjęciowa #74
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz