Strony1

środa, 30 stycznia 2019

Chrzest - Oliwia Nowocień

Pozowała Oliwia Nowocień z rodziną
Cześć!
       To był bardzo udany chrzest! Rodzinkę dobrze już znałam z naszej wspólnej sesji (KLIK), więc się nie stresowałam. Wrzucam dzisiaj zdjęcia z przygotowań, kościoła i przyjęcia, więc jest co oglądać!
       Po świętach spotkaliśmy się w kościele w Rzeczniowie na szczególnej uroczystości dla Oliwki. Malutka była grzeczna i zaciekawiona. Sporą część wydarzenia przespała (np. spała na rękach rodziców, podczas zdjęć z rodziną i gośćmi). Nawet ja załapałam się na jedno zdjęcie. Znajdziecie je na końcu reportażu. Oliwcia jest taka urocza! Najbardziej podobały mi się jej zdziwione minki. Potrafiła rozśmieszyć tym wszystkich gości. 
       Publikuję tutaj 36 zdjęć z ponad 200 oddanych rodzince. Cały czas coś się działo, więc mam fajny, owocny reportaż. Dziękuję rodzicom za możliwość udostępnienia zdjęć. Na pewno są świetnym przykładem moich możliwości. Życzę wam miłego oglądania, a rodzince wszystkiego dobrego. Mam nadzieję do zobaczenia! 






































2 komentarze: