Strony1

niedziela, 23 czerwca 2019

Chrzest - Antoni i Jan Pisarek


Pozował Antoni i Jan Pisarek z rodziną

Cześć!
       Oto kolejny wyjątkowy chrzest na moim koncie. Nie mogłam się doczekać, odkąd dowiedziałam się, że kolejny raz będę uczestniczyć w ważnym wydarzeniu z życia tej rodzinki. To piękne, że najpierw robię zdjęcia na ślubie Eweliny i Mariusza [KLIK], a potem jestem zaproszona na chrzciny. Żeby tego było mało - to chrzciny bliźniaków!
       Dwójka dzieci wydaje się być trudnym zadaniem, ale Jaś i Antoś to aniołki! Obawiałam się troszkę, że zdjęcia bliźniaków będą dwa razy bardziej wymagające. Na szczęście fotografowałam w miejscach, w których pracowałam już kilka razy i nie musiałam się martwić o warunki oświetleniowe, itd. To były również pierwsze chrzciny bliźniaków, w których brałam udział, więc bardzo mi miło!
       Jak widać na pierwszym zdjęciu - fotki to fajna pamiątka. Jak widzę u kogoś w domu wydrukowane zdjęcia mojego autorstwa to strasznie mi miło. To znaczy, że komuś naprawdę się podobają. Oby więcej takiego wracania do poprzednich klientów!
       Dziękuję za fajne przyjęcie i za wasze dobre słowa. Czekam na wspólną sesję z Jasiem i Antosiem! Tymczasem życzę wszystkiego dobrego!










































4 komentarze: