Strony1

czwartek, 11 lipca 2019

18-stka - Faustyna Kwiatkowska

Pozowała Faustyna Kwiatkowska z gośćmi
Cześć!
      Najbliższe reportaże, które zamierzam wrzucić na bloga, są bardzo różnorodne. Były chrzciny bliźniaków, bal gimnazjalny, to teraz 18stka! Na swoje urodziny zaprosiła mnie tym razem Faustyna. Bardzo przyjemnie robiło się fotki, pomimo tego, że w tym okresie miałam naprawdę dużo zleceń i ogólnie pracy. Teraz robię co w mojej mocy, aby przebrnąć przez te wszystkie zrobione zdjęcia (jest hardcore).
       Co do samej 18stki - od razu przyznaję się, że najadłam się jak świnka! Zwykle nie jadam dużo, kiedy pracuję, ale to jedzonko było takie pyszne! To był dla mnie trudny dzień, ponieważ robiłam dwa zlecenia, jedno po drugim. Może dlatego te wszystkie pyszności znalazły się w moim brzuszku? 
       Odbiegając od tematu jedzenia, muszę napisać, że bardzo przyjemnie robiło się i przerabiało te fotki. Lokal był naprawdę dobrze oświetlony, więc zdjęcia nie wymagały żmudnej pracy nad kolorami. Znałam też większość gości, więc te kilka godzin upłynęło mi w bardzo fajnym towarzystwie. Oby więcej takich przyjemnych i prostych reportaży!
       Tak jak mówiłam, ciągle pracuję nad fotkami i mam już kilka sesji gotowych do wrzucenia na bloga. Będę wrzucać teraz posty co 3-4 dni. Mam nadzieję, że was nie zanudzę! Do zobaczenia przy kolejnych fotkach! ;)






























Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz