Strony1

poniedziałek, 8 lipca 2019

Sesja zdjęciowa #102

Pozował Konrad Kustrzepa
Cześć!
       Sesja z samym chłopakiem to dla mnie nadal małe wyzwanie. Pracę z kobietą, pozy, stylizacje, itp. mam opanowane. Z facetami jest troszkę gorzej. Rzadziej decydują się oni na zdjęcia, zazwyczaj trzeba ich bardzo namawiać. Do mojego portfolio na studia, które opisywałam pod 101 sesją zdjęciową (KLIK), potrzebowałam różnych fotek. Postanowiłam więc znaleźć chłopaka do zdjęć.
       Przyznaję się, że od razu pomyślałam o Konradzie. Pamiętam naszą pierwszą wspólną sesję, na której Konrad pozował z Julką (KLIK). Robiłam dla nich portrety i byłam zaskoczona. Fotki chłopaka wyszły mi super. Kiedy zobaczyłam, że Konrad zgłosił się kiedy szukałam chłopaka do sesji, bardzo się ucieszyłam. To był dobry wybór, bo mój model wziął ze sobą wiolonczelę.
       Tak, nie planowałam wiolonczeli. Miało być picie kawy i czytanie gazety w środku lasu. Dlatego należą się brawa dla Konrada, bo najładniejsze zdjęcia z tej sesji, to właśnie te z wiolonczelą. Nie pomagałam również w wyborze stylizacji, a ten brązowy golf pasował idealnie. Konrad spisał się naprawdę świetnie!
        Zdjęcie sesji zdecydowanie mogę zaliczyć do moich ulubionych zdjęć. Lewitujące kartki robią robotę! Uwielbiam robić właśnie takie zdjęcia, które mają jakiś motyw i są delikatnie magiczne, zachwycają. Jak wam się podoba taka sesja? Może są inni mężczyźni, którzy odważą się pozować przed moim aparatem? :p


























Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz