Strony1

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Sesja zdjęciowa #104

Pozowała Hania i Bartek 

Cześć!
       Lato to piękny czas na sesje zdjęciową, a szczególnie taką rodzinną. Wieczór, kiedy światło jest najlepsze, a temperatura nie sprawia, że się rozpływamy, to idealna pora na fotki. Dla Hani i Bartka przygotowałam pomysł na naturalną, słodziutką i klimatyczną sesję zdjęciową. Co może być lepszego niż truskawki, małe kociaki i śliczne rodzeństwo?
       Zawsze, kiedy myślę o rodzinnej sesji zdjęciowej, do głowy przychodzi mi pomysł z piknikiem. Zdjęcia piknikowe są dla mnie takie bardzo ciepłe, rodzinne. Nie to, że samymi piknikami żyje człowiek! Ostatnio wpadło mi do głowy kilka fajnych pomysłów na sesję rodzinną bez użycia kocyka! Tutaj jednak robiliśmy zdjęcia z maleńką Hanią, więc poduszki i kocyki były wskazane.
       Cieszę się, że rodzice decydują się na sesje plenerowe z maluszkami. Dzieciaki cudnie wyglądają w otoczeniu natury. Nie dość, że sam piknik z truskawkami jest słodki, to jeszcze mieliśmy małe kociaki! Mam nadzieję, że skradną wasze serducha! Przesyłam buziaki właścicielowi kociaków i dziękuje za możliwość zrobienia takich zdjęć.
       Rodzice są zadowoleni, więc pozostaje mi tylko zaprosić do oglądania fotek i oczywiście zaprosić wszystkie rodzinki na takie urocze sesje zdjęciowe! 




 

 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 


 
 



 
   


 

 
 

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz