Strony1

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Ślub kościelny - Agata i Piotr

Agata & Piotr
Cześć!
       Nastąpił dzień, w którym wrzucam na bloga bardzo ważny dla mnie post. Niedawno fotografowałam swój pierwszy ślub kościelny. Uważam, że robienie zdjęć na ślubie, to bardzo odpowiedzialna sprawa i długo zwlekałam z decyzją. Kiedy w końcu się odważyłam, trafiła mi się cudowna para, która mi zaufała.
       Będę dziękować Agacie i Piotrowi cały post, bo tak troszkę otworzyli mi nową drogę. Praca przy reportażu początkowo jest trochę stresująca, bo trzeba być skupionym na najważniejszych momentach. Przy ceremonii zaślubin jest mnóstwo chwil do uwiecznienia. Pierwsze propozycje ślubów odmawiałam, bo nie czułam się na tyle sprawna w fotografowaniu, żeby samemu podjąć się tego zadania. Kiedy już chrzciny szły mi dobrze, ciężko było znaleźć parę, która zgodzi się na zdjęcia, bez pokazania ślubnego portfolio. Aż w końcu trafiła mi się wesoła, piękna para, której podobały się moje fotki!
       Trochę się przygotowywałam, douczałam, trochę stresu było, ale po wszystkim jestem bardzo zadowolona. Uwieczniłam wszystkie momenty, które planowałam i spokojnie mogę chwalić się efektami. Ciesze się też, że ten pierwszy ślub fotografowałam we własnej parafii i w sali weselnej, którą znałam. 
       Fotki fotkami, ale to było super wesele! Bardzo podobała mi się taka luźna atmosfera. Z kościoła i przyjęcia zrobiłam ok. 600 zdjęć, więc państwo młodzi mają niezłą pamiątkę. Podobno najtrudniejszy pierwszy krok, więc to mam już za sobą. Oby szło mi tylko lepiej. Mam nadzieje, że spodobają wam się te fotki. Życzę młodej parze wszystkiego co najlepsze i zapraszam do oglądania!



















 



























Moja strona na Facebooku:

2 komentarze: