Strony1

środa, 9 października 2019

Chrzest Święty - Hanna Kroczak

Pozowała Hanna Kroczak z rodziną
Cześć!
      Dzisiaj bardzo się cieszę, że mogę pokazać wam te fotki. Jest to kolejny reportaż z Chrztu Świętego, a jednak inny od innych. Tym razem pracowałam w nowym programie i jestem bardzo zadowolona z efektów!
       Chrzest Hani odbywał się w moich okolicach, więc same zdjęcia nie były dla mnie problemem. Nowe programy ułatwiły mi pracę, więc ten reportaż był czystą przyjemnością. Jeśli wejdziecie w zakładkę 'Reportaże - Chrzciny' na pewno znajdziecie inne zdjęcia z tej sali czy kościoła i sami ocenicie różnicę.
       Hania to żywiołowa dziewczynka. Chętnie bawiła się z dziećmi na przyjęciu, czy sama w domu. Była również bardzo zainteresowana świecą i szatką, ale najbardziej podobały się jej chyba buciki! Zatem bardzo fajnie bawiliśmy się w domu przed ceremonią. 
       Przyjęcie również upłynęło mi w miłej atmosferze. Było wiele małych dzieci, a więc dużo słodziutkich zdjęć. Część zabawiała Hanię, część grała w gry przygotowane przy innym stole, a jeszcze inne wąchały kwiaty na dworze!
       Mam nadzieję, że spodoba wam się powrót do ciepłych, sierpniowych dni i tych wszystkich letnich smakołyków na stole. Cieszę się, że dzięki nowym programom moje zdjęcia wyglądają teraz właśnie tak. Wam także się podobają? Oceńcie sami. ;)













































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz