Strony1

sobota, 5 października 2019

Sesja zdjęciowa #109

Pozowała Katarzyna i Ksawery Chuchała
Cześć!
      Przyszedł czas na pewną nowość na moim blogu - mianowicie pierwsza sesja ciążowa! Nie jest to moja pierwsza sesja tego typu, ale jest to pierwsza taka, którą wam pokazuję. Mieliśmy piękną suknie, uśmiechniętą mamę i starszego braciszka - musiało wyjść dobrze! 
       Odwiedziłyśmy miejsce, w którym już kiedyś robiłam zdjęcia [KLIK] i wszyscy przyznają, że to drzewo jest niesamowite. Charakterystyczny, różowy kolor sukienki pięknie wyróżnia się na tle ciemnego, zielonego lasu. Zazwyczaj łączę stylizację z kolorem otoczenia, tym razem postawiłyśmy na kontrast. Do całej stylizacji dodałyśmy wianek z różowymi kwiatami i psotnego braciszka! ;)
       Mam nadzieję, że Ksawery się nie wynudził ze mną i z mamą na zdjęciach, bo ja na pewno się z nim nie nudziłam. Wspólnie proponowaliśmy mamie pozy, stylizowaliśmy ją i nawet razem robiliśmy zdjęcie. Ja uważam, że poszło nam świetnie. Ta sesja zdecydowanie może otrzymać miano debiutanckiej sesji brzuszkowej!
       Sezon zdjęciowy dobiega końca. Dni coraz chłodniejsze, więc przenosimy się powoli do ciepłego studia. Ja jestem już bardziej na bieżąco ze zdjęciami, odkopałam się już z GBtów letnich zdjęć. To dobrze, bo właśnie zaczęłam studia i czasu powoli będzie coraz mniej. W związku z tym robię teraz sesje zdjęciowe i reportaże w weekendy, a to z kolei oznacza coraz mniej wolnych terminów. Proszę więc o rezerwację terminów z większym wyprzedzeniem i życzę też miłego wieczoru! Mam nadzieję, że polubicie tę sesję. :)








 


 




 



 


 

 



 


Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz