Strony1

sobota, 21 grudnia 2019

Świąteczna sesja zdjęciowa #117

Pozował Wiktor Pastuszka z rodzicami

Cześć!
Co tam u was? U mnie kolejna świąteczna rodzinka z maluszkiem Wiktorkiem. Dzisiaj możecie obejrzeć zdjęcia ze wszystkich trzech scenerii jest to mini sesja świąteczna, na której zrobiłam najwięcej zdjęć!

Wyszło ok. 30 fotek – nawet na gotowym tle można zrobić tyle różnorodnych zdjęć. Szczególnie
z małymi dziećmi. Tym razem oprócz kadrów całą rodzinką na białym tle, pojawia się też kilka portrecików Wiktora. Jak widać maluszki pasują także do tego tła.

Uwielbiam, kiedy rodzice są zaangażowani, czują te sesję. Tutaj muszę podziękować za cudny strój elfa dla Wiktorka oraz piękną bombkę. To malutki akcent, a jednak trochę odróżnia te zdjęcia od innych.

Myślę, że zauroczą was drobniutkie stópki mojego modela tak jak mnie! Mam nadzieję, że inne zdjęcia również wam się spodobają. Do świąt zostało już tylko 4 dni, więc u was pewnie przygotowania pełną parą. Zróbcie sobie małą przerwę i zapraszam do obejrzenia zdjęć. :)






























Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz