Strony1

wtorek, 24 grudnia 2019

Świąteczna sesja zdjęciowa #118

Pozowała Oliwia i Iga Kępczyk z rodzicami

Cześć!
Na święta przygotowałam dla was śliczne zdjęcia cudowne bliźniaczki, cudowni rodzice! Zapytacie się pewnie jak udało nam się ogarnąć dwie żywiołowe panienki, żeby zdjęcia wyszły takie śliczne. Moja odpowiedź: nie udało nam się, uchwyciłam je takie, jakie są radosne, kochane i wszystkim zainteresowane. 

Oliwcia i Igusia nie były nieśmiałe. Chętnie bawiły się bombkami ze skrzynki i oglądały całe tło. Trudno było tutaj o pozowane portrety, bo miałyśmy podwójnie trudne zadanie w związku ze skupieniem uwagi dziewczynek.  ;) Postawiliśmy zatem na naturalność i zabawę. Myślę, że w tym przypadku wyszło bardzo fajnie. Muszę pochwalić rodziców za to, że dali radę zabawiać dziewczynki, świetnie wyglądając przy tym na zdjęciach.

Skupiliśmy się raczej na kadrach całej rodzinki, ale dziewczynki miały również kilka zdjęć na zielonym tle. Tutaj możecie zobaczyć, że nawet różowe ubranka całkiem wpasowały się w tę scenerię. O ślicznych, czerwonych sukienkach i elegancko ubranych rodzicach już nawet nie wspominam, bo świetnie wszystko do siebie pasowało.

Dziś wigilia. Na moim profilu składałam już oficjalnie życzenia, ale nie zaszkodzi jeśli dorzucę wam kilka jeszcze tutaj. Na święta i nadchodzący rok chcę wam życzyć wam przede wszystkim pięknych, rodzinnych chwil, które potem będą cudownymi wspomnieniami, zdrówka i dużo uśmiechu. Weołych świąt kochani!



























Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz