Strony1

wtorek, 30 czerwca 2020

Sesja zdjęciowa #131


Pozowały Marysia i Michalina

Cześć!
Czasem piszecie mi, że wasze dzieci to chodzące wulkany energii i w sumie fajnie by było zrobić sesję, ale nie damy rady utrzymać ich w miejscu. Moja odpowiedź - wcale nie musimy zmuszać ich do pozowania! Dzieciaki w zabawie wyglądają najbardziej uroczo! Marysia i Michalina to idealny przykład radosnych kilkulatek. Każda najchętniej pobiegłaby w swoją stronę, ale odpowiednio zachęcone super śmiały się do zdjęcia. 

To druga nasza sesja zdjęciowa i tym razem postawiliśmy na zabawę w ogrodzie. Niestety musieliśmy ją kilka razy przekładać, bo pogoda nam nie dopisywała. Wpadł mi do głowy pomysł na zabawę w wodzie i chciałam mieć koniecznie ciepłą pogodę, żeby dziewczynki się nie rozchorowały. Przywiozłam ze sobą sporą michę, żeby dziewczynki mogły trochę się pochlapać i popuszczać na wodzie papierowe statki. Jeśli chodzi o statki to 5 min. przed sesją oglądałam tutorial na youtube jak się je robiło. :D Oprócz zabawy z wodą mieliśmy duże bańki mydlane, czerwone kabriolety, wielkie misie, papierowe kule, no po prostu wszystko co chcecie. 

Widzicie te cudowne tiulowe spódniczki? Ja u siebie nie mam jeszcze garderoby sesjowej, więc doceniam kiedy mamy tak angażują się w sesję jeśli chodzi o ubranka. Tutaj mama otrzymuje ode mnie medal! Takie suknie świetnie pasowały nawet do szaleństw w ogrodzie. 

Jeśli nadal zastanawiacie się nad sesją, bo wasze dzieciaki to mali wariaci, popatrzcie tylko na te zdjęcia. Jest zabawa, są uśmiechy i są piękne zdjęcia! Zapraszam na plenery z waszymi maluchami. Miłego oglądania! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz