Strony1

czwartek, 12 listopada 2020

Pierwsza Komunia Święta Zuzi

Pozowała Zuzia z rodziną

Cześć!

To już ostatni reportaż komunijny w tym roku, obiecuję. :D Ale no tak to się niestety w tym roku ułożyło, że Pierwsza Komunia Święta odbywała się nawet pod koniec września. Po za tym teraz nikt nie może zorganizować chrzcin, 18stki czy wesela, więc powspominamy trochę rodzinne imprezy.

Przyjęcie Zuzi odbyło się w lokalu Zacisze za Solcem. Bardzo przyjemne i spokojnie miejsce. Już raz robiłam tam zdjęcia. Tym razem więcej czasu spędziłam na dworze i dowiedziałam się, że ta sale stoi nad samym brzegiem Wisły! Gdyby nie porastające brzeg drzewa, mielibyśmy stąd piękny widok na królową rzek polskich. 

Podczas przyjęcia zabrałam Zuzię na mały plenerek, więc mamy ładne, zielone zdjęcia rodzinne i fajne portrety z bukietem kwiatów. Po torcie było troszkę szaleństw przy fontannie i latający wianek, kiedy Zuzia jeździła na hulajnodze. Ogólnie mówiąc bardzo przyjemne popołudnie.

Na przyszły rok niestety wszystkie niedziele w maju mam już zajęte, ale zapraszam do zapisów na 2022 rok. Za dwa lata jest jeszcze przynajmniej 3 wolne niedziele z tego co pamiętam. A teraz życzę wam już miłego oglądania i miłego wieczoru!



 











































2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, będą miłą pamiątką dla nas i naszej Zuzanki.
    Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, dziękuję bardzo i pozdrawiam was cieplutko!

    OdpowiedzUsuń