Strony1

wtorek, 3 listopada 2020

Sesja zdjęciowa #142

Pozowała Natalia Pomykała
Cześć!
Dzisiaj wam wrzucę sporo fotek, bo wyjątkowa sesja z wyjątkową modelką! Natalię poznałam przez instagrama i grupę na facebooku. Ja studiuję w Lublinie, ona mieszka w okolicach Lublina, więc okazało się, że w sumie jesteśmy niedaleko siebie. Natalii podobały się moje tegoroczne zdjęcia dziewczynek z praniem [KLIK], więc zapytałam czy zrobimy razem pranie. :D

No i zrobiłyśmy i to jakie! Pomogła nam ponownie firma Lovely Tutu, która tworzy piękne tiulowe spódniczki [KLIK]. Wykorzystałyśmy białą spódniczkę do zdjęć z praniem i różową spódniczkę do zdjęć w opuszczonym dworku. 

Rozłożyłyśmy sznurek z praniem w fajnym miejscu, bo promienie słoneczne akurat fajnie przebijały się przez liście drzew i miałyśmy cudne światło do zdjęć. Wszystko szybko przygotowałyśmy, zaczęłyśmy robić zdjęcia i pojawił się mały problem. Ci, co znają to miejsce, wiedzą że przy dworku w Bałtowie pasą się czerwone, włochate krówki. Już raz na sesji tutaj od nich uciekałam [KLIK]. Teraz już nie uciekaliśmy, ale jednak gdy krówki podeszły tak blisko nas, nie mieliśmy ochoty się narażać. Zostawiłyśmy rzeczy i odeszłyśmy kawałek. Wyobraźcie sobie mój stresik, jak krówki chodziły obok mojego plecaka z obiektywami. 

Na szczęście uratował nas pan Jurek, który już kiedyś przyłapał mnie na zdjęciach przy dworku i wtedy zabrał nas na wycieczkę do środka. Okazało się, że to są po prostu bardzo ciekawskie krówki i jak przychodzi ktoś nowy, to zawsze się nim interesują. Potem zauważyliśmy, że rzeczywiście idą w tę samą stronę co my. Tym razem pan Jurek też zabrał nas do środka, więc zrobiłyśmy tam kilka fajnych zdjęć.

Drugą część naszej sesji zrealizowałyśmy też w okolicach Bałtowa. Można powiedzieć, że zrobiłyśmy trochę zdjęć w moim klimacie na polu i trochę zdjęć w Natalii klimacie przy belach siana. Musicie wejść na jej instagrama, żeby wiedzieć o co chodzi. 

Jest ładne światełko, boso po trawie, tiulowa spódniczka, trochę rozwianych włosów - to jest totalnie mój klimat. Generalnie jest wow. Uwielbiam takie sesje. Wybaczcie taką ilość zdjęć, dzisiaj wrzuciłam wszystkie. Zapraszam do oglądania! 

Instagram Natalii:
https://www.instagram.com/natalkapomykala/
Strona LovelyTutu:


































































 Mój Instagram:
Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz