Strony1

czwartek, 18 lutego 2021

Sesja zdjęciowa #162

Pozowała Lena
Cześć!

No i proszę bardzo, kolejna magiczna, zimowa sesja na blogu! Mam takie jedno postanowienie noworoczne, które konsekwentnie spełniam. Mianowicie chcę, żeby w tym roku było u mnie więcej moich projektów zdjęciowych, więcej tych moich magicznych zdjęć. Co wy na to?

W tym roku piękną zimę mamy. Dawno nie było tyle śniegu, więc staram się korzystać na maxa! Tę sesję planowałam początkowo z inną modelką, ale nie udało nam się spotkać, a zależało mi na topniejącym już śniegu, więc ogłosiłam na facebook'u, że szukam modelki (dlatego warto obserwować mnie na fejsie! KLIK). Zgłosiło się kilkanaście dziewczyn, ale staram się wybierać nowe twarze, więc zaprosiłam Lenę.

Dogadałyśmy się w sumie w kilka godzin, bo na sesję pojechałyśmy tego samego dnia. Gwoździem programu miała być śliczna suknia ślubna, którą dostałam właśnie do sesji zdjęciowej (dziękuję bardzo!). Dołożyłam do tego jeden z moich ulubionych motywów - książki. Do tego trochę magii i mamy fotkę!

Pochodziłyśmy trochę z saneczkami po lesie, łapałyśmy promienie zachodzącego słoneczka i wdrapywałyśmy się na pień drzewa (a w sumie to Lena się wdrapywała). To była niedługa i bardzo przyjemna sesja zdjęciowa. 

Już nie przedłużam, zapraszam was do oglądania, a jeśli to wy macie ochotę na takie magiczne zdjęcia, to zapraszam na sesję zdjęciową!

 






















 Mój Instagram:
Moja strona na Facebooku:

2 komentarze: