Strony1

środa, 24 lutego 2021

Sesja zdjęciowa #163


Pozowały Diana i Milena


Cześć! 

No i przyszedł czas powoli żegnać się z zimą. Nie powiem, w tym roku nieźle nas obdarowała i udało mi się zrobić trochę sesji. Nie mogę wszystkich pokazać, ale mogę powiedzieć wam tylko, że to była dobra zima. Na zakończenie mam dla was dwie praktycznie identyczne siostrzyczki - Diana i Milena. Ta sesja to prezent z okazji 18tych urodzin. Udany? ;)

Od razu muszę pochwalić dziewczyny, które były super przygotowane. Śliczne makijaże, włosy, mnóstwo stylizacji - uwielbiam. Dziewczyny powiedziały, że nie lubią zdjęć i same są w szoku, że się zdecydowały. Ja tam nie wierzę w żadną niefotogeniczność! Zobaczcie jakie urocze fotki nam wyszły i jeszcze te śliczne portrety! Takie portreciki mogłabym robić na okrągło.

Wzięłyśmy sanki w plener i zaplanowałyśmy trochę zdjęć w trawach. Wiecie, jak już leżeć w śniegu  to najlepiej na koniec sesji, a my w sumie od tego zaczęłyśmy. :D Ale dziewczyny są wytrzymałe, a Diana pozowała nawet na końcu w samej 18skowej kreacji! Wszystko się ładnie udało! 

Teraz organizowanie dużych imprez 18stkowych raczej nie jest możliwe, więc dziewczyny zdecydowały się na sesje. Co myślicie o takiej alternatywie? Ja jestem za! Mam nadzieję, że wam też się spodoba! 
















 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz