Strony1

poniedziałek, 8 marca 2021

Sesja zdjęciowa #166

Pozowała Iga Tomanek

Cześć!

Czekała i czekała ta sesja na swoją kolej i wreszcie się doczekała. Dzisiaj mamy dzień kobiet, więc idealny moment, na dodanie bardzo dobrych, kobiecych fotek. Bo te fotki są zajebiste!!! Rozważam powieszenie ich na ścianie.

Te kilka fotek robiłyśmy w lato 2020, co widać po pięknej zieleni. Cieszę się, że te zdjęcia czekały, bo bez nowego monitora wyglądały zupełnie inaczej. Teraz czuje, że są dopracowane i po prostu są sztos! Dorzucam jeszcze foteczkę w makach z maja, bo miała swoją premierę wyłącznie na facebooku. Tutaj też musi się znaleźć!

Czy ja już nie wspominałam, że robię zdjęcia po krzakach? No coś tam było. No i dzisiaj też mam dla was krzaczory. Zielone, wielkie liście prosiły się o fotkę za każdym razem gdy mijałam je na podwórku. No i na szybko, przed jakimś wyjściem, jak już Iga (moja młodsza siostrzyczka) strzeliła sobie jakiś makijażyk, mówię do niej: stara, kładziesz się tutaj w liściach a ja idę po aparat. Najpierw szybka panika bo ziemia i robaki, a potem na komputerze zachwyty. No i wyszło, pięknie wyszło!

Krótka sesja, więc nie przedłużam. Życzę wam babki dużo siły, zero wstydu i ogromu wiary w siebie i swoje marzenia. Życzę wam pięknego dnia kobiet ale i pięknego każdego innego dnia w roku. Buziaki!












 Mój Instagram:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz