Strony1

piątek, 12 marca 2021

Sesja zdjęciowa #167

Pozowała Melania i Kalina
Cześć!

Patrzcie, patrzcie! Moje granatowe tło wraca do łask! Napisała do mnie mama Meli, której dawno, dawno robiłam zdjęcie na chrzcinach. Ucieszyłam się, kiedy dowiedziałam się, że mała Mela ma siostrzyczkę i mają ochotę wpaść do mnie na sesję zdjęciową. Tym razem wymyśliłam coś prostego. Przedstawiam wam moje gwiazdeczki!

Gwiazdeczki - dokładnie tak nazwałam sobie folder ze zdjęciami dziewczynek na komputerze. Sesję zdjęciową robiliśmy na początku stycznia, więc miało być jeszcze troszkę noworocznie i świątecznie, ale jednak klasycznie. Uznałam, że to idealny moment na użycie mojego zbioru gwiazdeczek. Wzięła mnie ochota na to czarno-granatowe tło, bo dziewczynki miały idealne, czarne sukienki. Gdyby tylko miały ochotę na zdjęcie razem wyszłoby cudnie! :D

Czasem bywa i tak, że maluchy nie mają ochoty na fotki z rodzeństwem. Na szczęście udało się na drugiej scence. Pojawiły się na niej jasne kolory i drewniane gwiazdki. Dziewczynki pouśmiechały się trochę na puszystym, białym dywaniku i białym krzesełku.

Sesje dziecięce są u mnie bardziej popularne na wiosnę i lato, ale pamiętajcie, że zawsze możemy wyczarować coś pięknego w studiu i mogą to być dzieciaczki w każdym wieku! Przygotowuję się właśnie do wiosennej sesji 5-tygodniowej dziewczynki. Mam nadzieję, że będę mogła wam pokazać efekty. Tymczasem zapraszam do obejrzenia sesji Meli i Kalinki. 















 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz