Strony1

środa, 21 kwietnia 2021

Pościelowe sesje kobiece - zapowiedź #171

Pozowała Martyna

Cześć!

No i proszę! Scenka do pościelowych, kobiecych sesji zdjęciowych gotowa. Jest bardzo prosta, naturalna i właśnie przez to wyjątkowa. Gdzieś koło dnia kobiet zapytałam dziewczyny na instastory, czy odważyłyby się pozować do sesji w bieliźnie i zaskoczyłyście mnie mnóstwem pozytywnych odpowiedzi. Postanowiłam spróbować. 

Pierwszy raz organizuję coś w tym stylu i być może nie będzie u mnie tłumów, ale sesja próbna wyszła cudnie, więc tym bardziej chcę spróbować. Na pierwszą sesję zaprosiłam Martynę. Martyna zgłosiła się jako modelka, ale dostałam też od kogoś informację, że jest makijażystką. W ten sposób znalazłam modelkę i makijażystkę w jednym. :D

Zrobiłyśmy razem przepiękne zdjęcia w bieliźnie. Oczywiście, jest to nagość zakryta, ale zauważcie, że nie ma w tym nic wyzywającego. Właśnie takie zdjęcia chcę zrobić. Zdjęcia mają pokazać waszą kobiecość, mają być naturalne i mają to być piękne, zmysłowe portrety. Chcę zrobić dla was coś klasycznego, co będzie mogło zawisnąć na stałe w waszej sypialni. Takie zdjęcia nie wyjdą z mody! 

Jeśli nie macie ochoty na zdjęcia w bieliźnie, to proponuję np. białą koszulę, szlafroczek albo koronkową narzutkę. Wszystko ogramy tak, żeby wyszło seksownie! :D Po za tym pamiętajcie,  że mogą to być zdjęcia tylko dla was. Sesja u mnie nie wiąże się z koniecznością publikacji jej tutaj na blogu. 

Jeśli podoba wam się sesja, którą stworzyłam z Martyną, to piszcie do mnie koniecznie! Planuję te sesje robić 23 - 27 kwietnia. Liczba miejsc jest ograniczona, bo zaraz zaczyna się sezon na sesje wiosenne! Mam nadzieję, że już was więcej nie muszę zachęcać. :D Powiem jeszcze tylko tyle, że to raczej ostatnia szansa na sesję portretową w cenie poniżej 200zł, bo po zakupie monitora i aparatu ceny poszły w górę. Widzimy się na sesji? ;)































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz