Strony1

wtorek, 13 lipca 2021

Osiemnaste urodziny Oli

Pozowała Ola z gośćmi

Cześć!
Patrzcie kogo ja tu dzisiaj dla was mam! Osiemnaste urodziny Oli to dla mnie prawie jak rodzinna imprezka. Znałyśmy się z Olą prawie od początku mojej przygody z fotografią. Widziałyśmy się już kilka razy na zdjęciach, więc cieszę się, że mogłam uwiecznić jej 18stkową imprezkę.

Zacznę może od lokalu, bo od razu bardzo mi się spodobał. Jest to nowa świetlica wiejska w Białce za Iłżą. Nieduża sala, ale jaśniutka, świeżo wyremontowana, z dużymi oknami. Idealna, jeśli nie chcecie robić przyjęcia w zatłoczonej restauracji albo brzydkiej remizie. Do tego dobre jedzonko, fajne towarzystwo i impreza udana! Zerknijcie koniecznie na słodkości, fajerwerki i motylkowy motyw przewodni.

Już dawno nie byłam na 18stce. Ostatnia była na jesieni ubiegłego roku. O, więc to chyba też pierwsza osiemnastka robiona nowym aparatem. Cieszmy się tymi zdjęciami i takimi przyjęciami zanim znowu nas pozamykają (tfu, tfu). Miłego oglądania!














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz