Strony1

wtorek, 6 lipca 2021

Roczek Helenki w namiocie tipi #180

Pozowała Helenka

Cześć!

To pierwsza sesja, której przeróbkę odłożyłam sobie już po sesji na studiach. Cieszę się, że już na spokojnie mogę wrócić do obróbki waszych zdjęć. Moje dyski i karty pamięci już powoli nie wyrabiają, więc czeka mnie dużo siedzenia przed komputerem. Ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj będzie o małej Helence i naszej sesji w namiocie tipi!

Ja u siebie nie mam takiego namiotu, a wiem że to popularny rekwizyt do sesji zdjęciowych. Mama Helenki napisała, że ma taki u siebie, więc wiedziałam że super to wykorzystamy. Zabrałyśmy trochę misiów, poduszek, pomarańczy, no i oczywiście drewnianą jedynkę, bo to w końcu sesyjka urodzinowa! 

Takie zdjęcia na roczek Helenki zrobiłyśmy w zielonym sadzie. Takie sadki nawet jak nie kwitną, są super miejscem do zdjęć. Ja jestem zauroczona urodą małej gwiazdy i efektem końcowym. Wyszło nam takie beztroskie lato u dziadków na wsi. Prawda? 

Jak widać sesje urodzinowe są super i w plenerze i studiu. Ciekawa jestem co wy byście wybrali! Życzę miłego oglądania uśmiechów małej Helenki. :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz