Strony1

poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Sesja noworodkowa Hani #185

Pozowała Hania, 11 dni
Cześć!

Oh, brakowało mi już tych sesji noworodkowych. Ostatnią taką sesję miałam na wiosnę. Te zdjęcia są takie urocze i uwielbiam oglądać fotki noworodkowe innych fotografów lub przeglądać po prostu rekwizyty i ubranka do takich sesji. Nie jestem jednak jeszcze profesjonalistką w tej dziedzinie, więc maluszki pojawiają się u mnie tylko raz na jakiś czas. Tym razem trafiła do mnie maleńka Hania.

Cieszyłam się na tę sesję jeszcze bardziej, bo maleńka modelka ma dwóch starszych braci i im również robiłam zdjęcia gdy byli maluchami. Bardzo mi miło, że po raz kolejny mogłam uwiecznić szczęście tej rodzinki.

Mamie od razu spodobały się kolory, które zaproponowałam, a ja chętnie zrobiłam sesję w fioletowym kolorze. Mamy więc zdjęcia na materiale z gwiazdkami, zdjęcia w nowym, białym łóżeczku oraz trochę różnych ujęć rodzinnych. Nie da się nie powiedzieć, że te ujęcie nie są słodkie!

Widzę swoje postępy i swoje niedociągnięcia w sesjach noworodkowych i cieszę się, że mam okazję poćwiczyć. Jeśli znacie przyszłe mamy, które chciałyby mieć pamiątkę z tych pierwszych dni życia, to pokażcie im tę sesję zdjęciową! Może znajdę w ten sposób więcej małych modelek i modeli do praktyki. Tymczasem życzę miłego oglądania tej śpiącej królewny. 

 















 

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia! nam też marzy się sesja lifestylowa noworodkowa i na pewno się na nią umówimy za jakis czas. Takie zdjęcia to niezwykła pamiątka na całe życie. Żałuję, że starsze córki nie mają takich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń