Strony1

poniedziałek, 7 lutego 2022

Sesja roczkowa Mai #212

Pozowała Maja z rodzicami

Cześć!

Właśnie wysłałam ostatni projekt i oficjalnie skończyłam sesję zimową na studiach. Z tej okazji wrzucam tutaj jakąś fajną sesję zdjęciową. Przygotowaliśmy tym razem fajną, brązową scenkę w studiu.

Zabawy nową lampą w studiu ciąg dalszy, chociaż tym razem nie użyłam jej do wszystkich zdjęć. Na tle powiesiłam lampki, które dawały przyjemne, ciepłe światełko, więc część zdjęć zrobiłam właśnie z takim światłem. Szczególnie podoba mi się zdjęcie z księżycem. Dodał nam on tutaj fajnego światła, a Maja oglądała z zaciekawieniem.

Do sesji urodzinowych możemy dobierać przeróżne kolorki. Nie musi to być koniecznie niebieski i różowy kolor. Jak wam się podoba taka karmelowa sesja urodzinowa? 

















  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz