Strony1

czwartek, 26 maja 2022

Dzień Matki - sesja rodzinna #226

Pozowali Nikola, Karolina i Krzysiek

Cześć!

Chyba nie znajdę bardziej odpowiedniej daty, żeby pokazać wam te zdjęcia. W dniu matki chciałabym pokazać wam przepiękną sesję Karoliny, która zaraz zostanie mamą po raz drugi. Wiosna to idealny moment na taką sesję zdjęciową!

Kwitnące sady już za nami, teraz czas na obróbkę i podziwianie efektów. Historyjka związana z tą sesją jest całkiem ciekawa. Na początku maja szukałam modelki do zdjęć przy różowym drzewie. Na początku umówiłam się na jedną sesję, ale ta się nie udała. Chciałam napisać do kolejnej modelki, którą wybrałam, ale okazało się, że to ona napisała jednak do mnie. Skoro tak już się złożyło, to był znak, że musimy się spotkać. 

Moje upatrzone różowe drzewko już przekwitło, a więc wybrałyśmy inny kierunek. Postanowiłyśmy wypróbować moją nową, różową suknię na tle kwitnących jabłoni i wiśni. Jestem super szczęśliwa, że jednak udało mi się wykorzystać tę stylizację wśród kwitnących, wiosennych kwiatów. 

Sesja wyszła obłędna. Mam nadzieję, że wam również się spodoba. Myślę, że to zdjęcia idealne na dzień matki, więc przy okazji życzę wszystkim mamom dużo radości, miłości, cierpliwości, wsparcia bliskich i samych sukcesów! 

















































  Mój Instagram:

2 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia! 🥰
    Marzeniem jest, mieć takie pamiątki z sesji. 👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdjęcia to piękna pamiątka na lata! <3

      Usuń