Strony1

poniedziałek, 23 maja 2022

Wiosenna sesja w studio #225

Pozowała Angelika

Cześć!

U mnie wiosna nie tylko w plenerze, ale także w studio! Wniosłyśmy tutaj z Angeliką trochę bzów i kwiatów jabłoni, no i narobiłyśmy trochę bałaganu. ;) Pamiętajcie, że największy bajzel zostaje po najfajniejszych sesjach, więc zapraszam was do obejrzenia kobiecych zdjęć Angeliki.

Mam już kilka takich dziewczyn, z którymi wiem, że mogę zrobić na sesji coś szalonego i trochę wyżyć się kreatywnie. Angelika zdecydowanie należy do tego grona. Nie kwestionuje nawet moich głupich pomysłów. :D Tym razem miałyśmy ich kilka.

Zaczęłyśmy od typowo pinterestowych zdjęć typu kwiaty zamiast bluzki. Zachodzące słońce pięknie nam przyświeciło, więc wpadłam w taki trochę retro klimat. Jest trochę ciemniej, niż zazwyczaj na moich zdjęciach, ale jest pięknie! Jest kobieco, delikatnie, ale przy tym mega hot!

Miałam jeszcze kilka innych pomysłów. Do tego pomysłu chciałam wykorzystać trochę szkła, także potłuczonego. Wniosek jest taki, że ja to nawet śmieci wykorzystam do zdjęć i wyjdzie fajnie. :D 

Po zmroku pobawiłyśmy się też chwilę innym światłem, bo skoro już cudujemy, to czemu nie. Tym razem chyba jednak naturalne promienie słońca wygrały i zrobiły tę sesję. Wyszło super! Angeliko - mam nadzieję na jeszcze więcej takich wspólnych eksperymentów! Buziaki!

















   Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz