Strony1

poniedziałek, 25 lipca 2022

Sesja ciążowa na plaży nad Wisłą #231

Pozowali Sylwia i Adrian

Cześć!

Mamy wreszcie słoneczne lato, więc czas na słoneczne sesje zdjęciowe! A w taką pogodę nie ma nic lepszego niż wypad nad wodę, więc zapraszam was na romantyczną historię z nadwiślańskiej plaży.

Słońce słuchajcie miałam wymarzone, tak samo jak parę. Sylwia zarezerwowała tę sesję jak brzuszek był jeszcze malutki. W między czasie popisałyśmy trochę na instagramie i powoli szyłyśmy jakiś plan na ich brzuszkowe zdjęcia. Dwa tygodnie przez naszą sesją wrzuciłam na instastory zdjęcia ze ślubnej sesji zdjęciowej na tej plaży i pomysł spodobał im się od razu. Jak postanowili tak zostało.

Na początku myślałam, że to raczej nieznana miejscówka. W końcu przebijaliśmy się do niej przez niezłe krzaki. Na miejscu okazało się, że jest tu trochę plażowiczów. Chyba nie przeszkadzaliśmy, oni nam również, więc nie napracowałam się przy usuwaniu ich ze zdjęć. Szczerze powiem, że sama mam ochotę wybrać się tam kiedyś, żeby poplażować.

Zdjęcia wyszły cudne. Sylwia i Adrian dali nawet się namówić na wejście do wody. No i wykorzystałam piękne, ciążowe stylizacje, które czekały w mojej szafie na taką pogodę. Myślę, że jeszcze tu wrócę. Tym czasem czekamy na maleństwo i życzymy rodzicom wszystkiego dobrego! Niech cieszą się tym wyjątkowym czasem. 



















 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz