Strony1

środa, 3 sierpnia 2022

Sesja Izy na polu słoneczników #232

Pozowała Iza

Cześć!

Ah, słoneczniki! Pierwszy raz udało mi się je dorwać w lipcu, a nie jesienią. Do tego z taką śliczną dziewczyną! Pole słoneczników było przepiękne, ale chyba już tam nie wrócę. Chcecie wiedzieć czemu? Czytajcie dalej. :p

Iza dostała tę sesję zdjęciową na urodziny. Poprosiła mnie o jakąś prostą, fajną sesję zdjęciową. Pole słoneczników to był pomysł idealny. Problem był taki, że słoneczniki urosły wyższe od nas. Wiecie co zrobiłyśmy? Iza pozowała stojąc na plastikowych schodkach, a ja stałam na stołku barowym. A to wszystko w miękkiej ziemi i krzakach. Mówię wam, warunki ekstremalne. Na jednym zdjęciu stoimy na ziemi. Możecie zobaczyć jak one były wysokie. :D Ciężko byłoby zrobić tu sesję rodzinną, czy ciążową. 

Przez wysokość słoneczników i sesję na stołkach, nie miałyśmy za bardzo możliwości ruchów, więc większość zdjęć z żółtymi kwiatami to bliskie portrety. I tak moim zdaniem fotki wyszły obłędne. Do tego na koniec miałyśmy idealne, pomarańczowe światło za drzewami. Czego chcieć więcej?

Mam dla was jeszcze wiele słonecznych kadrów z tych wakacji. Jesteście gotowi?


















  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz