Strony1

czwartek, 7 lipca 2022

Sesja roczkowa Jeremiego w makach

Pozował Jeremi z rodzicami

Cześć!

Chwilkę mnie tu nie było, ale najważniejsze obowiązki z sesją na studiach mam już za sobą, więc wracam do gry i to w pięknym stylu. Cieszę się, że znalazłam chwilę w czerwcu na sesję w makach, bo wyszła prześliczna!

Z Jeremim widzę się po raz drugi. Pierwszy raz spotkaliśmy się na jego chrzcinach. Wyrósł na przekochanego gagatka! Uwielbiam takie uśmiechnięte maluszki. Na jego sesję z okazji pierwszych urodzin wybraliśmy się na pole maków. Zabrałam ze sobą kilka rekwizytów i zrobiliśmy owocowy piknik. Jeremi wydawał się zainteresowany, a kiedy dostał owoce to już w ogóle nie zwracał na nas uwagi! 

Coraz częściej rodzice roczniaków decydują się na owocową/kwiatową kąpiel. Cieszę się! Te kadry są przeurocze, a maluchy bawią się świetnie. Kto ma ochotę na taką sesję? Ostatnio temperatury dopisują, więc nie ma przeszkód, żeby zorganizować taką sesję w plenerze. Zapraszam!




















  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz