Strony1

sobota, 18 czerwca 2022

Sesja narzeczeńska w rzepaku #229

Kasia i Michał
Cześć!

Rok bez sesji w rzepaku rokiem straconym! W 2022 na żółtych polach zrobiłam tylko jedną sesję zdjęciową i dzisiaj pokażę wam jakie love story stworzyliśmy z Kasią i Michałem.

Ja już znalazłam chyba swoje ulubione miejsce na rzepak. Jeśli jesteście z okolic, to po turbinach wiatrowych na pewno poznać gdzie zrobiliśmy te zdjęcia. Pomysł rzepaku od razu spodobał się Kasi i Michałowi, tym bardziej, że mieszkają niedaleko. No to pojechaliśmy.

Od razu mówię, że byliśmy grzeczni i żaden rolnik nas nie ganiał. Robiliśmy zdjęcia na drodze, a zachód słońca załatwił resztę. Nie obyło się również bez kilku dodatków, takich jak balony z helem czy świece dymne. Zrobiliśmy całe mnóstwo zdjęć i musze przyznać, że dobrze się bawiłam!

Nie pozostało mi nic innego jak życzyć dużo szczęścia i miłości młodej parze. Mam nadzieję, że do tych zdjęć będziecie wracać tak często jak do ślubnych. Buziaki!




































3 komentarze:

  1. Rzepak to zawsze dobre tło na sesje. SUPER! Tak romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita sesja.Wymarzone miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pamiątka :) ja do swojej chętnie wracam.

    OdpowiedzUsuń