Strony1

wtorek, 20 grudnia 2022

Sesje świąteczne 2022 - listy do Świętego Mikołaja


Cześć!

W 2022 roku po raz pierwszy pojawiła się u mnie minimalistyczna scenka świąteczna. Zazwyczja moje scenki są zbudowane ręcznie z dużą ilością elementów. W ciągu 4 lat i łącznie 11 scenerii świątecznych tylko dwie scenki zrobiłam z użyciem gotowego tła świątecznego. Powiem wam szczerze, że ta scenka to był rollercoaster emocji.

Chciałam stworzyć coś minimalistycznego. Wymyśliłam scenkę z czerwoną skrzynką na listy, która miała być centrum całej aranżacji. Strasznie pasował mi do niej czerwony kolor, chociaż to trudny kolor do zdjęć. Ostatecznie podjęłam się zadania. 

Dlaczego ten kolor jest trudny? Ciężko uzyskać dobre nasycenie zdjęcia, ponieważ czerwony kolor odpowiada za kolor twarzy modeli. Kiedy podbijamy jego nasycenie, zmienia się więc również kolor twarzy. Taka obróbka wymaga wtedy więcej pracy. Dodatkowo czerwony kolor odbija się również w cieniach, na włosach i ubraniach. Żeby jeszcze utrudnić sobie sprawę (:D) moje tło było niewielkie, więc musiałam część dorobić z pomocą photoshopa oraz posiadało łączenia i zagniecenia materiału, które musiałam naprawić. 

Patrzenie przez długi czas na jaskrawy, czerwony ekran podczas obróbki nieźle męczyło oczy. Dlatego jestem dumna z tego jak ostatecznie prezentują się te zdjęcia. Po za tym dzieci miały tutaj mnóstwo zabawy z kartkami do Świętego Mikołaja, więc zdjęcia wyszły przeurocze. Ciszę się, że scenka ostatecznie się udała.

Zapraszam do oglądania tych uśmiechniętych buziek!




















































  Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz