Strony1

środa, 21 grudnia 2022

Sesje świąteczne 2022 - scenka muzyczna

 

Cześć!

To ostatnia, trzecia scenka świąteczna z 2022 roku. Nazwałam ją scenką muzyczną, ale stworzył się na niej taki wyjątkowy klimat, że nie była jedynie muzyczną. Ta aranżacja zostanie na długo w moim serduszku!

Projektowanie tej scenki zaczęło się od gramofonu. Pomyślałam, że taki antyk nada moim zdjęciom świątecznym piękny klimat. No i kupiłam prawdziwy, stary, grający gramofon. Trochę się wykosztowałam, więc pomyślałam, że zaraz po sesjach go sprzedam, ale wiecie co? Chyba nie chcę go oddawać. Już się nie mogę doczekać, aż kupię kolejne płyty winylowe. Te dźwięki są niesamowite! Po za tym na pewno przyda się jeszcze do nie jednej sesji. ;)

Był też bębenek, gitara, nuty i mnóstwo lampek choinkowych. Jestem ogromnie dumna z tego, że stworzyłam coś tak pięknego. Zobaczcie ile różnych ujęć udało mi się zrobić. Moje rodzinki będą miały pamiątkę na lata.

Zostało mi tylko życzyć wam wesołych świąt i mieć nadzieję, że wpadniecie do mnie również za rok. Do zobaczenia! :*


































































































 Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz