Strony1

poniedziałek, 16 stycznia 2023

Ślub Patrycji i Michała oraz chrzest święty Leona

Patrycja & Michał

Cześć!

Tak się jakoś złożyło, że od stycznia mnóstwo zapytań o śluby. Wydaje mi się, że to dobry czas na planowanie waszego najważniejszego dnia, więc dzisiaj zaproponuję wam całkiem dobrego fotografa. Jest nim młoda studentka, lat 22. Ślubne zdjęcia robi już jakieś 3 lata, a fotografuje od ponad 6 lat! Śmiem twierdzić, że jak na taką gówniarę to nieźle jej idzie, a to wszystko dlatego, że uwiecznianie prawdziwej miłości i pięknego światła to jej pasja.

Dość mówienia o sobie w trzeciej osobie, teraz czas dla nich. Uwielbiam śluby wyjazdowe, ale jeśli wasz dzień odbywa się w moich rodzinnych stronach, cieszę się jeszcze bardziej. Patrycja i Michał pobrali się w czerwcu 2022. Miałam przyjemność być z nimi tego dnia i przyznaję, że świetnie się bawiłam! Dodatkowo podczas ceremonii odbył się jeszcze chrzest święty ich synka Leonka, mamy więc tutaj całe mnóstwo zdjęć wypełnionych emocjami.

Jeśli jesteście z moich rodzinnych stron, zdecydowanie polecam parafię w Grabowcu na mszę ślubną. Kościół jest piękny i jaśniutki, aż zdjęcia robią się same. Bawiliśmy się natomiast w Bałtowie, w restauracji Zajazd pod Jarem. Do tej pory robiłam tam tylko chrzciny i komunie, ale okazuje się, że ślub też może wyjść super! Pragnę polecić również z całego serduszka DJ Krystiana Matuszewskiego - przemiły facet i uważam, że świetnie wykonał swoją robotę. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mieli okazję pracować razem.

Jeśli szukacie fotografa ślubnego na 2023 lub 2024 rok, to obejrzyjcie te zdjęcia do końca. Pomimo trzech lat doświadczenia nie jestem jeszcze super znanym fotografem, więc bardzo możliwe, że znajdę dla was jakiś termin. No i zajrzyjcie tu za kilka dni, bo do publikacji czeka jeszcze sesja ślubna Patrycji i Michała. Teraz już życzę wam miłego oglądania!






















































































































 Mój Instagram:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz